MINIMUM ZAANGAŻOWANIA
MAXIMUM EFEKTÓW

Poznaj łatwiejszą i przyjemniejszą drogę do szczupłej sylwetki.

Przestań się męczyć!

Nie biegaj! Ogranicz cardio!

Delektuj się!

Zdobywaj sylwetkę swoich marzeń!

Dla kogo jest program 2XME 2.0?

Chcesz mieć szczupłą sylwetkę, ale…

  • nie masz czasu jeść 5-6 razy dziennie,
  • lubisz dobrze zjeść,
  • uwielbiasz słodkości,
  • jedzenie najlepiej smakuje Ci wieczorami,
  • brakuje Ci wytrwałości i silnej woli,
  • nie lubisz wyczerpujących treningów,
  • nienawidzisz biegać,
  • masz dość tracenia wielu godzin na cardio.

Świetnie się składa! Program 2XME 2.0 jest właśnie dla Ciebie! Przedstawiony w książce system żywieniowy został opracowany w celu jak największej trwałej utraty tkanki tłuszczowej przy jak najmniejszym nakładzie pracy oraz dużej swobodzie odżywiania…

Dowiedz się więcej

Zasady programu 2XME 2.0

  • głębszy deficyt kaloryczny tylko 3 dni (nie następujące po sobie) w tygodniu
  • spożycie kalorii nieco poniżej całkowitego dziennego zapotrzebowania w pozostałe 4 dni tygodnia
  • 3 duże posiłki dziennie + 1-3 desery (kalorie ekstra) w dni obfitsze
  • zalecany brak śniadań lub późne śniadania (nie obowiązkowo)
  • indywidualne dopasowywanie godzin posiłków i deserów (kalorii ekstra) do rytmu dnia
  • możliwie maksymalnie zdrowe posiłki oraz duża swoboda przy wyborze rodzaju kalorii ekstra
  • stała, umiarkowana ilość białka w diecie, zróżnicowana ilość węglowodanów i tłuszczów
  • niewielka ilość aktywności cardio (wysiłku aerobowego) lub spacery
  • treningi siłowe 2-4x w tygodniu jedynie w przypadku osób które nie tylko chcą zredukować tkankę tłuszczową ale równocześnie rozwijać (lub zachować) większą masę mięśniową

Kim jesteśmy

Tobiasz Wilk

Mgr inż. fizjologii żywienia człowieka, pasjonat dietetyki skupiającej się na kształtowaniu sylwetki oraz profilaktyce zdrowia.

Agnieszka Wilk

Mgr inż. technologii żywności, propagatorka szeroko pojętego zdrowego odżywiania.

Poznaj nas

Zobacz metamorfozy 2XME

Tomek Dela

Tomek Dela jeszcze pół roku temu był sympatycznym grubaskiem ważącym 120kg przy 198cm wzrostu. Blisko 6 miesięcy precyzyjnego trzymania się programu 2XME dało oszałamiające efekty! Najciekawsze jest to, że Tomek niemal do samego końca trzymał się schematu z 3 deserami (kaloriami extra) w dni obfite!

Zobacz więcej
Przed
Weight: 120 Waist: 120
Po
Weight: 92 Waist: 88

Bartek Mączka

Bartek Mączka w niecałe pół roku stosowania programu 2XME stracił -15kg i -16cm w pasie. Bartek nie przepada za słodyczami dlatego kalorie extra przeznaczał na powiększanie wartościowych posiłków lub… alkohol. Treningi cardio stosował jedynie w minimalnych ilościach dla zdrowia tak aby nie następowała adaptacja do tego typu wysiłku

Zobacz więcej
Przed
Weight: 96 Waist: 80
Po
Weight: 80 Waist: 65

Paulina

Paulina w ciągu 6 miesięcy stosowania programu 2XME straciła 23 kg, a obwód jej pasa zmniejszył się, aż o 30 cm!!! Co równie istotne, dzięki właściwemu wyjściu z diety redukcyjnej (szczegóły w książkach 2XM) efekty utrzymuje do dzisiaj!

Zobacz więcej

Przed
Weight: 74 Waist: 100
Po
Weight: 51 Waist: 70

Grażyna Wogórka

Grażyna Wogórka to młoda mama, która z pomocą programu 2XME osiągnęła lepszą sylwetkę niż tą którą prezentowała przed ciążą (48kg, wzrost 163cm). W dniu porodu waga pokazywała 60kg, a pół roku później 54kg (zdjęcie pierwsze z lewej). To właśnie na tym etapie Grażka postanowiła poprawić swoją sylwetkę opierając się o zasady zawarte w książkach 2XME. W 4 miesiące schudła 10kg, zyskując przy tym nieco masy mięśniowej i osiągając życiową formę. 

Zobacz więcej
Przed
Weight: 54 Waist: 83
Po
Weight: 44 Waist: 68

Dawid Zydrowicz

Rewelacyjna metamorfoza Dawida z programem 2XME. W okresie 14 tygodni udało mu się wyrzeźbić swoją sylwetkę, a nawet zająć 2 miejsce na zawodach sylwetkowych w Sopocie.

Zobacz więcej
Przed
Weight: 83 Waist: 82
Po
Weight: 73 Waist: 69

Monika Rybak

Wspaniała rekompozycja ciała (jednoczesna utrata tłuszczu i budowa mięśni) w oparciu o program 2XME.

Monika spożywała 3 posiłki dziennie, a w dni obfite (4x w tyg) dodatkowo 3 porcie kalorii extra (głównie w postaci czekolady, owoców oraz dodakowych ilości produktów węglowodanowych). Trening crossfitowy 4x w tygodniu. Zero cardio i interwałów.

Zobacz więcej
Przed
Weight: 62 Waist: 73
Po
Weight: 55 Waist: 64

Paweł Dudek

Metamorfoza nadesłana przez Pawła to efekt 6 miesięcznej redukcji tłuszczu oraz jednego miesiąca etapu wychodzenia z deficytu. Wraz z rozpoczęciem programu 2XME Paweł wznowił treningi siłowe po 2 letniej przerwie co zaowocowało dobrze widoczną odbudową masy mięśniowej.

Zobacz więcej
Przed
Weight: 109 Waist: 117
Po
Weight: 85 Waist: 84