CZYM JEST PROGRAM 2XME
I DLA KOGO ZOSTAŁ STWORZONY

  • nie masz czasu jeść sześć razy dziennie,
  • brakuje Ci wytrwałości i silnej woli,
  • lubisz dobrze zjeść,
  • nie masz zbyt wiele czasu na aktywność fizyczną,
  • uwielbiasz słodkości,
  • nienawidzisz biegać,
  • jedzenie najlepiej smakuje Ci wieczorami,
  • masz dość spędzania wielu godzin na treningach cardio.

Program „2XME” może być dla Ciebie idealnym rozwiązaniem! Przedstawiony w książce system żywieniowy został opracowany w celu jak największej trwałej utraty tkanki tłuszczowej przy jak najmniejszym nakładzie pracy oraz dużej swobodzie odżywiania. Program „2XME” powstał w oparciu o najbardziej podstawową i ciągle aktualną wiedzę z  zakresu fizjologii człowieka, najnowsze badania naukowe oraz doświadczenia praktyczne ponad dwustu osób (od  mało aktywnych fizycznie przedsiębiorców po wyczynowych sportowców).

Niniejszy system żywieniowy nie tylko w  stosunkowo łatwy sposób wyrzeźbi Twoje ciało, ale także znacząco poprawi Twoje zdrowie oraz pokaże Ci, jak duże mogą być możliwości kulinarne podczas stosowania programu redukcji tkanki tłuszczowej. Bez względu na  to, czy potrzebujesz schudnąć kilka kilogramów, czy  też pragniesz osiągnąć skrajnie niski poziom tłuszczu, informacje zawarte w  książce „2XME – MINIMUM ZAANGAŻOWANIA, MAKSIUMUM EFEKTÓW” pozwolą Ci ułożyć indywidualny program dostosowany do Twoich celów, możliwości i upodobań.

NA CZYM POLEGA PROGRAM 2XME

Podstawowe założenia programu 2XME:

  • duży deficyt kaloryczny jedynie 3 dni (nie następujące po sobie) w tygodniu,
  • spożycie kalorii zbliżone do całkowitego dziennego zapotrzebowania w pozostałe 4 dni tygodnia,
  • 3 sycące posiłki dziennie + 1-3 duże desery (kalorie ekstra) w dni obfitsze,
  • okresowy post przez 12-14 godzin w ciągu doby (łącznie ze snem),
  • zalecany brak śniadań lub późne śniadania,
  • indywidualne dopasowywanie godzin posiłków i deserów (kalorii ekstra) do rytmu dnia,
  • dobór właściwego schematu żywieniowego zależny od płci, masy ciała, wieku oraz ewentualnego stopnia zaawansowania treningowego,
  • możliwie maksymalnie zdrowe posiłki oraz duża swoboda przy wyborze rodzaju kalorii ekstra,
  • stała umiarkowana ilość białka w diecie, zróżnicowana ilość węglowodanów i tłuszczów,
  • brak lub niewielka ilość aktywności cardio (wysiłku aerobowego),
  • zakaz treningów treningów wytrzymałościowych (np. biegi długodystansowe),
  • treningi siłowe 2-4x w tygodniu jedynie w przypadku osób które nie tylko chcą zredukować tkankę tłuszczową ale równocześnie rozwijać (lub zachować) większą masę mięśniową

KILKA SŁÓW O AUTORACH

TOBIASZ WILK

Mgr inż. fizjologii żywienia człowieka, pasjonat dietetyki skupiającej się na kształtowaniu sylwetki oraz profilaktyce zdrowia. Doskonale rozumie osoby borykające się z nadmiarem tkanki tłuszczowej, gdyż jak sam przyznaje ma dużą skłonność do tycia i uwielbia dobrze zjeść. Przez ostatnie cztery lata Tobiasz zajmował się poszukiwaniem najłatwiejszego i najprzyjemniejszego, a zarazem bezpiecznego sposobu utraty tkanki tłuszczowej. Dzięki przynależności do organizacji networkingowej BNI mógł sprawdzać i doskonalić opracowany przez siebie system na setkach lokalnych przedsiębiorców. To właśnie dzięki ludziom biznesu Tobiaszowi udało się stworzyć skuteczny program kształtowania sylwetki, który nie wymaga dużego zaangażowania, wielu wyrzeczeń oraz poświęconego czasu.

AGNIESZKA WILK

Mgr inż. technologii żywności, propagatorka szeroko pojętego zdrowego odżywiania. Zdobywając wiedzę z zakresu przetwórstwa żywności poznała „od kuchni” współczesną branżę spożywczą i zrozumiała, że jest to świat w którym liczy się głównie zysk. Zdała sobie sprawę, że nigdy nie chce być jego częścią, dlatego zajęła się szukaniem ogólnodostępnej alternatywy dla żywności wysokoprzetworzonej. Pracując jako dietetyk pokazuje swoim podopiecznym, że rozkosz płynącą z jedzenia można znaleźć w prostych przepisach. Taka dieta pozwala skutecznie unikać trucizny znajdującej się w fast foodach i daniach gotowych. Specjalizuje się w żywności prozdrowotnej, szczególnie w składnikach nieodżywczych jedzenia i ich właściwościach profilaktycznych oraz leczniczych. Uważa, że brak świadomości tego, co jemy jest główną przyczyną nadwagi, a także wielu chorób cywilizacyjnych. Na przykładzie swoich podopiecznych pokazuje, że poprzez odpowiednią edukację żywieniową możemy poprawić nie tylko swój wygląd, ale przede wszystkim zdrowie.