Wydaje Ci się, że Twoje dotychczasowe niepowodzenia w redukcji tkanki tłuszczowej to wina braku wytrwałości i wystarczająco silnej woli?

Masz rację… Wydaje Ci się! Zdecydowana większość porażek w odchudzaniu to efekt niedostosowania programu żywieniowo-treningowego do możliwości, preferencji i trybu życia stosującej go osoby. Diety eliminacyjne i inne skrajne metody nie są i nigdy nie będą tutaj dobrym rozwiązaniem. Jaki jest więc najskuteczniejszy sposób odchudzania?

Zarówno środowisko naukowe, jak i osoby, które trwale schudły, zgodnie głoszą: 

Najlepsza dieta redukująca tkankę tłuszczową to taka, której założenia jesteś w stanie realizować przez długi czas!

 

Czym jest 2XME 3.0?

To zawarty w książce skuteczny program utraty tłuszczu stanowiący połączenie racjonalnego, zdrowego odżywiania z dodatkowymi porcjami Twojego ulubionego jedzenia. Dzięki odpowiedniemu zbilansowaniu program 2XME 3.0 efektywnie redukuje tkankę tłuszczową pozwalając Ci jeść Twoje ulubione potrawy, desery, a nawet słodycze w satysfakcjonujących porcjach!

Proponowany plan żywienia ma duże możliwości indywidualnego dopasowania do osobistych preferencji kulinarnych. Program 2XME 3.0 nie wymaga żadnej suplementacji oraz większej aktywności fizycznej! W książce znajdują się schematy zarówno dla osób, które chcą po prostu trwale schudnąć, jak i dla tych, które profesjonalnie zajmują się kształtowaniem swojej sylwetki. Program 2XME 3.0 powstał w oparciu o aktualną wiedzę z zakresu fizjologii człowieka, liczne badania naukowe oraz doświadczenia praktyczne setek osób.

Proponowany plan żywieniowy ukierunkowany jest na zdrową i trwałą redukcję tkanki tłuszczowej jednak bez rezygnacji z radości jedzenia i życia co znacząco zwiększa Twoje szanse na wytrwanie w jego założeniach, aż do osiągnięcia upragnionego celu.

2XME 3.0 to nowy program będący następcą bestsellerowej książki “2XME – MINIMUM ZAANGAŻOWANIA, MAKSIMUM EFEKTÓW”, która jako pierwsza tego typu publikacja pokazała, że skuteczne odchudzanie nie musi oznaczać dużego wysiłku i licznych wyrzeczeń. Obecna zoptymalizowana wersja wykazuje się jeszcze wyższą efektywnością, trwałością uzyskiwanych rezultatów przy jednoczesnym zwiększeniu przyjemności z jedzenia.

 

Czytając książkę 2XME 3.0:

  • dowiesz się, jak nadmiar aktywności fizycznej oraz zbyt restrykcyjna dieta utrudniają odchudzanie;
  • zrozumiesz mechanizmy, jakie kierują organizmem w okresie deficytu kalorycznego;
  • w prosty sposób ułożysz zdrową i racjonalną dietę redukcyjną opartą na potrawach, które lubisz oraz deserach, które kochasz.

PODSTAWOWE ZASADY PROGRAMU 2XME 3.0

  • rozsądny deficyt kaloryczny większość dni w tygodniu
  • 2 „luźniejsze” dni w tygodniu o kontrolowanym spożyciu kalorii zbliżonym do całkowitego zapotrzebowania
  • 3-4 sycące pełnowartościowe posiłki dziennie + 0-3 „desery”/porcje kalorii przeznaczone na dowolne produkty (ich liczba zależy od dnia schematu oraz aktualnej masy ciała)
  • pory spożycia posiłków i deserów (dodatkowych kalorii) dobierane są według własnych preferencji i możliwości
  • możliwie zdrowe, zbilansowane posiłki oraz duża swoboda przy wyborze produktów w ramach dodatkowych porcji kalorii
  • stała, umiarkowana ilość białka w diecie, zróżnicowana ilość węglowodanów i tłuszczów
  • niewielka ilość aktywności cardio (wysiłku aerobowego) lub spacery
  • treningi siłowe 2-4x w tygodniu jedynie w przypadku osób które nie tylko chcą zredukować tkankę tłuszczową ale równocześnie rozwijać (lub zachować) większą masę mięśniową

 

KILKA SŁÓW O AUTORACH

TOBIASZ WILK

Z wykształcenia jestem mgr inż. fizjologii żywienia człowieka i dietetykiem. Nie ukrywam, że lubię dobrze zjeść i uwielbiam słodkości, natomiast nie przepadam za większą aktywnością fizyczną. Niestety moje uwarunkowania genetyczne również nie sprzyjają osiąganiu niskiego poziomu tkanki tłuszczowej. Pomimo tego wyrzeźbiona sylwetka zawsze była moim marzeniem, dlatego postawiłem sobie za cel opracowanie skutecznego sposobu redukcji tłuszczu bez znacznych restrykcji żywieniowych oraz niewymagającego dużego wysiłku fizycznego. Sukces tego przedsięwzięcia powtórzyłem następnie na setkach moich podopiecznych, a cały ten proces opisałem w swoich książkach z serii „2XME”. W kolejnych latach swojej dietetycznej działalności doskonaliłem i optymalizowałem opracowany przeze mnie program, zwiększając jego skuteczność, trwałość osiąganych efektów, a także jego pozytywny wpływ na zdrowie i to wszystko bez utraty przyjemności z jedzenia i bez konieczności znacznego zwiększania ilości wysiłku fizycznego. Ostateczny wynik moich prac i doświadczeń zawarłem w książce „2XME 3.0”.

 

AGNIESZKA WILK

Jestem magistrem inżynierem technologii żywności oraz pasjonatką zdrowej kuchni. Specjalizuję się w tworzeniu smacznych, a zarazem niskokalorycznych potraw. W przeszłości miałam sporą nadwagę; obecnie dzięki temu, że łączę wiedzę z zakresu zdrowego odżywiania z kreatywnością kulinarną, cieszę się szczupłą sylwetką i smacznym jedzeniem na co dzień. Jestem współautorką książek z serii „2XME”, których treść ma pomóc w osiągnięciu maksymalnie korzystnej zmiany sylwetki przy jak najmniejszym nakładzie pracy i jednoczesnym zachowaniu jak największej radości z życia.