2XME to zawarty w książce system żywieniowy opracowany w celu jak największej trwałej utraty tkanki tłuszczowej przy jak najmniejszym nakładzie pracy oraz dużej swobodzie odżywiania. Wersja 2.0 to udoskonalona formuła bestsellerowego programu 2XME – MINIMUM ZAANGAŻOWANIA, MAKSIMUM EFEKTÓW* pozwalająca osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty i jednocześnie zapewniająca większą sytość i radość z jedzenia.

*Pierwsza wersja programu 2XME sprzedała się w ponad 40 tys nakładzie jedynie na terenie Polski, stając się najpopularniejszą książką obalającą mity żywieniowo-treningowe w naszym kraju!

Program 2XME 2.0 oparty jest na aktualnej wiedzy z zakresu fizjologii żywienia, nowych badaniach naukowych oraz doświadczeniu praktycznym tysięcy osób. 2XME 2.0 to prosty schemat, który samemu z łatwością dostosujesz do swoich celów, możliwości i preferencji kulinarnych. W efekcie uzyskasz skuteczny program redukcji tkanki tłuszczowej oraz poprawy stanu zdrowia bez podporządkowywania swojego życia katorżniczym treningom i restrykcyjnej diecie.

Wybierz książkę 2XME 2.0 i przekonaj się, że piękną sylwetkę możesz osiągnąć łatwiej, niż Ci się wydawało!

 

Masz wątpliwości co do wiarygodności lub skuteczności naszego programu? Nie musisz odrazu decydować się na zakup książki.

Dołącz za darmo na naszej ponad 23 tysięcznej grupy na facebooku (na dole tej strony) i zobacz jak użytkownicy tracą tkankę tłuszczową jedząc 3 razy dziennie duże i pyszne posiłki oraz desery.

PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA PROGRAMU 2XME 2.0

  • głębszy deficyt kaloryczny tylko 3 dni (nie następujące po sobie) w tygodniu
  • spożycie kalorii nieco poniżej całkowitego dziennego zapotrzebowania w pozostałe 4 dni tygodnia
  • 3 duże posiłki dziennie + 1-3 desery (kalorie ekstra) w dni obfitsze
  • zalecany brak śniadań lub późne śniadania (nie obowiązkowo)
  • indywidualne dopasowywanie godzin posiłków i deserów (kalorii ekstra) do rytmu dnia
  • możliwie maksymalnie zdrowe posiłki oraz duża swoboda przy wyborze rodzaju deserów (dodatkowych kalorii)
  • stała, umiarkowana ilość białka w diecie, zróżnicowana ilość węglowodanów i tłuszczów
  • niewielka ilość aktywności cardio (wysiłku aerobowego) lub spacery
  • treningi siłowe 2-4x w tygodniu jedynie w przypadku osób które nie tylko chcą zredukować tkankę tłuszczową ale równocześnie rozwijać (lub zachować) większą masę mięśniową

 

KILKA SŁÓW O AUTORACH

TOBIASZ WILK

Mgr inż. fizjologii żywienia człowieka, pasjonat dietetyki skupiającej się na kształtowaniu sylwetki oraz profilaktyce zdrowia. Doskonale rozumie osoby borykające się z nadmiarem tkanki tłuszczowej, gdyż jak sam przyznaje ma dużą skłonność do tycia i uwielbia dobrze zjeść. Przez ostatnie cztery lata Tobiasz zajmował się poszukiwaniem najłatwiejszego i najprzyjemniejszego, a zarazem bezpiecznego sposobu utraty tkanki tłuszczowej. Dzięki przynależności do organizacji networkingowej BNI mógł sprawdzać i doskonalić opracowany przez siebie system na setkach lokalnych przedsiębiorców. To właśnie dzięki ludziom biznesu Tobiaszowi udało się stworzyć skuteczny program kształtowania sylwetki, który nie wymaga dużego zaangażowania, wielu wyrzeczeń oraz poświęconego czasu.

AGNIESZKA WILK

Mgr inż. technologii żywności, propagatorka szeroko pojętego zdrowego odżywiania. Zdobywając wiedzę z zakresu przetwórstwa żywności poznała „od kuchni” współczesną branżę spożywczą i zrozumiała, że jest to świat w którym liczy się głównie zysk. Zdała sobie sprawę, że nigdy nie chce być jego częścią, dlatego zajęła się szukaniem ogólnodostępnej alternatywy dla żywności wysokoprzetworzonej. Pracując jako dietetyk pokazuje swoim podopiecznym, że rozkosz płynącą z jedzenia można znaleźć w prostych przepisach. Taka dieta pozwala skutecznie unikać trucizny znajdującej się w fast foodach i daniach gotowych. Specjalizuje się w żywności prozdrowotnej, szczególnie w składnikach nieodżywczych jedzenia i ich właściwościach profilaktycznych oraz leczniczych. Uważa, że brak świadomości tego, co jemy jest główną przyczyną nadwagi, a także wielu chorób cywilizacyjnych. Na przykładzie swoich podopiecznych pokazuje, że poprzez odpowiednią edukację żywieniową możemy poprawić nie tylko swój wygląd, ale przede wszystkim zdrowie.