BLOG KULINARNY

9.09.2016
Placki z kapusty z sosem pomidorowym i czarnuszką

Składniki: 

  • 50g kaszy jaglanej
  • 3 jajka
  • 200g drobno poszatkowanej białej kapusty
  • 50g śmietany 18%
  • łyżeczka koncentratu pomidorowego
  • ocet ryżowy lub jabłkowy
  • sól, pieprz, czarnuszka

Przygotowanie: 

Kapustę skropić octem, posolić i odstawić aby zmiękła. Kaszę przepłukać, zalać gorącą wodą, posolić i ugotować na sypko.  Wymieszać z odciśniętą z nadmiaru wody kapustą i jajkami. Doprawić solą, pieprzem i czarnuszką. Placki smażyć na rozgrzanej patelni, po kilka minut z każdej strony. Śmietanę wymieszać z koncentratem pomidorowym, doprawić solą i pierzem. Placki polać sosem.

dsc_0816

Wszystkie publikowane przez nas przepisy są zbilansowane według następujących wartości (+/-10%) :

525kcal, 45g białka, 55g węglowodanów, 18g tłuszczów. Kaloryczność i proporcje makroskładników są zgodne bazą dużego posiłku programu 2XME. Chcąc uzyskać wartości odpowiadające bazie małego posiłku (350kcal +/-10%) należy użyć o 1/3 mniej ilości każdego składnika.

W przypadku przepisów zawierających jaja odchylenia od podanych proporcji makroskładników mogą być nieco większe (kaloryczność pozostaje zgodna), jest to jednak bez wpływu na skuteczność programu 2XME, a bardzo często z korzyścią dla zdrowia.

Chcesz stworzyć własny program redukcji tłuszczu nie wymagający dużego zaangażowania z wykorzystaniem naszych przepisów? Przeczytaj książkę 2XME i dowiedz się jak wyrzeźbić swoje ciało bez zbędnego wysiłku.