Czym jest program 2XME

i dla kogo został stworzony

MARZYSZ O WYRZEŹBIONEJ SYLWETCE, ALE...

nie masz czasu jeść sześć razy dziennie,
brakuje Ci wytrwałości i silnej woli,
lubisz dobrze zjeść,
nie masz zbyt wiele czasu na aktywność fizyczną,
uwielbiasz słodkości,
nienawidzisz biegać,
jedzenie najlepiej smakuje Ci wieczorami,
masz dość spędzania wielu godzin na treningach cardio.

Program „2XME” może być dla Ciebie idealnym rozwiązaniem! Przedstawiony w książce system żywieniowy został opracowany w celu jak największej trwałej utraty tkanki tłuszczowej przy jak najmniejszym nakładzie pracy oraz dużej swobodzie odżywiania. Program „2XME” powstał w oparciu o najbardziej podstawową i ciągle aktualną wiedzę z  zakresu fizjologii człowieka, najnowsze badania naukowe oraz doświadczenia praktyczne ponad dwustu osób (od  mało aktywnych fizycznie przedsiębiorców po wyczynowych sportowców).

Niniejszy system żywieniowy nie tylko w  stosunkowo łatwy sposób wyrzeźbi Twoje ciało, ale także znacząco poprawi Twoje zdrowie oraz pokaże Ci, jak duże mogą być możliwości kulinarne podczas stosowania programu redukcji tkanki tłuszczowej. Bez względu na  to, czy potrzebujesz schudnąć kilka kilogramów, czy  też pragniesz osiągnąć skrajnie niski poziom tłuszczu, informacje zawarte w  książce „2XME – MINIMUM ZAANGAŻOWANIA, MAKSIUMUM EFEKTÓW” pozwolą Ci ułożyć indywidualny program dostosowany do Twoich celów, możliwości i upodobań.

Na czym polega program 2xME

Podstawowe założenia programu 2XME:

duży deficyt kaloryczny jedynie 3 dni (nie następujące po sobie) w tygodniu
możliwie maksymalnie zdrowe posiłki oraz duża swoboda przy wyborze rodzaju kalorii extra
spożycie kalorii zbliżone do całkowitego dziennego zapotrzebowania przez pozostałe 4 dni tygodnia
duże możliwości zróżnicowania składu potraw
3 sycące posiłki dziennie + 1-3 duże desery (kalorie ekstra) w dni obfitsze
zakaz treningów treningów wytrzymałościowych (np. biegi długodystansowe)
dobór właściwego schematu żywieniowego zależny od płci, masy ciała, wieku oraz stopnia zaawansowania treningowego
całkowity brak lub niewielka ilość aktywności cardio (wysiłku aerobowego)
indywidualne dopasowywanie godzin posiłków i deserów (kalorii ekstra) do rytmu dnia
treningi siłowe 2-4x w tygodniu jedynie w przypadku osób które nie tylko chcą zredukować tkankę tłuszczową ale równocześnie rozwijać (lub zachować) większą masę mięśniową
stała umiarkowana ilość białka w diecie, zróżnicowana ilość węglowodanów i tłuszczy

KILKA SŁÓW O AUTORACH

Tobiasz Wilk

Mgr inż. fizjologii żywienia człowieka, pasjonat dietetyki skupiającej się na kształtowaniu sylwetki oraz profilaktyce zdrowia. Doskonale rozumie osoby borykające się z nadmiarem tkanki tłuszczowej, gdyż jak sam przyznaje ma dużą skłonność do tycia i uwielbia dobrze zjeść. Przez ostatnie cztery lata Tobiasz zajmował się poszukiwaniem najłatwiejszego i najprzyjemniejszego, a zarazem bezpiecznego sposobu utraty tkanki tłuszczowej. Dzięki przynależności do organizacji networkingowej BNI mógł sprawdzać i doskonalić opracowany przez siebie system na setkach lokalnych przedsiębiorców. To właśnie dzięki ludziom biznesu Tobiaszowi udało się stworzyć skuteczny program kształtowania sylwetki, który nie wymaga dużego zaangażowania, wielu wyrzeczeń oraz poświęconego czasu.

Agnieszka Wilk

Mgr inż. technologii żywności, propagatorka szeroko pojętego zdrowego odżywiania. Zdobywając wiedzę z zakresu przetwórstwa żywności poznała „od kuchni” współczesną branżę spożywczą i zrozumiała, że jest to świat w którym liczy się głównie zysk. Zdała sobie sprawę, że nigdy nie chce być jego częścią, dlatego zajęła się szukaniem ogólnodostępnej alternatywy dla żywności wysokoprzetworzonej. Pracując jako dietetyk pokazuje swoim podopiecznym, że rozkosz płynącą z jedzenia można znaleźć w prostych przepisach. Taka dieta pozwala skutecznie unikać trucizny znajdującej się w fast foodach i daniach gotowych. Specjalizuje się w żywności prozdrowotnej, szczególnie w składnikach nieodżywczych jedzenia i ich właściwościach profilaktycznych oraz leczniczych. Uważa, że brak świadomości tego, co jemy jest główną przyczyną nadwagi, a także wielu chorób cywilizacyjnych. Na przykładzie swoich podopiecznych pokazuje, że poprzez odpowiednią edukację żywieniową możemy poprawić nie tylko swój wygląd, ale przede wszystkim zdrowie.

2XME – MINIMUM ZAANGAŻOWANIA

MAKSIMUM EFEKTÓW

(Podstawy programu)

Najlepsza dieta redukująca tłuszcz to taka, którą jesteś w stanie realizować, aż do osiągnięcia pełni sukcesu! Co z tego, że jakiś program jest bardzo skuteczny, skoro nie masz możliwości lub na tyle silnej woli, by się do niego stosować. 2XME – MINIMUM ZAANGAŻOWANIA, MAKSIMUM EFEKTÓW to największy kompromis, jaki udało się uzyskać między skutecznością, poświęceniem, zdrowiem i przyjemnością. Poznaj jego szczegóły.

Kup książkę

2XME EXTRA 

ODPOWIEDZI NA 100 NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYCH PYTAŃ

Dzięki tej książce zbudujesz jeszcze skuteczniejszy program redukcji tłuszczu, lepiej dopasowany do Twojego stylu życia oraz dający bardziej trwałe efekty.

W 2XME EXTRA znajdziesz m.in. wskazówki:

  • w jaki sposób dostosować schemat 2XME do niestandardowego trybu życia
  • jak zmodyfikować program w przypadku osób bardziej aktywnych fizycznie
  • w jaki sposób zwiększyć skuteczność schematu 2XME
  • jak zwalczyć stagnację w utracie niechcianych kilogramów
  • w jaki sposób nakręcać metabolizm przed oraz po okresie redukcji tłuszczu
  • jak budować masę mięśniową, wykorzystując zasady programu 2XME
  • jak mieć więcej swobody w tworzeniu potraw zgodnych ze schematem 2XME
  • jaki wybrać model żywienia, aby wspierać swoje zdrowie
Kup książkę

2XME PRZEPISY

Zwiększ możliwości kulinarne programu 2XME!

Program 2XME to możliwie najłatwiejszy sposób redukcji tkanki tłuszczowej. Dlaczego?

Ponieważ podczas jego stosowania:

  • Nie musisz spożywać 5-6 posiłków dziennie
  • Nie musisz jeść śniadań
  • Nie musisz wystrzegać się deserów, lodów, słodyczy, alkoholu i ulubionych potraw
  • Nie musisz stosować żadnych suplementów “wspierających spalanie tłuszczu”
  • Nie musisz ćwiczyć (jeśli nie chcesz równocześnie wzmacniać swoich mięśni)
  • Nie musisz szczegółowo wyliczać kalorii
  • Nie musisz wymyślać potraw pasujących do Twojej diety

Proste przepisy na smaczne i zdrowe dania oraz desery tworzące skuteczny program utraty tkanki tłuszczowej znajdziesz w książce „2XME Przepisy„. 

Wszystkie zasady schematu 2XME, a także możliwości jego indywidualnego dopasowania są szczegółowo omówione w książkach: 2XME – MINIMUM ZAANGAŻOWANIA, MAKSIMUM EFEKTÓW oraz 2XME EXTRA.

Kup książkę

Co myślą inni o programie 2Xme?

Bogdan Ciążyński, Lekarz
Program żywieniowy 2XME w połączeniu z odpowiednią aktywnością fizyczną jest wyjątkowo skutecznym sposobem rzeźbienia sylwetki. Dodam, że również bardzo wygodnym ponieważ nie musiałem jeść co 2-3 godziny ani tracić czasu na żmudne treningi cardio. Reasumując, przy niewielkim zaangażowaniu i praktycznie żadnych wyrzeczeniach osiągamy maksymalny efekt.
Agata Puwalska, Prawnik
Program żywieniowy opracowany przez Agnieszkę i Tobiasza pozwala sporo schudnąć, w stosunkowo krótkim czasie, a przechodząc etap wprowadzenia także utrwalić uzyskane efekty. Jego stosowanie nie było dla mnie męczące ponieważ nie wymagał żadnej aktywności fizycznej. Dieta uwzględniająca niewielką liczbę posiłków oraz liczne desery znacząco ułatwiła mi codzienne funkcjonowanie oraz dawała mi możliwość jedzenia tego na co miałam ochotę – oczywiście w ramach ustalonego schematu.
Ania Obidowicz, Specialista SEO/SEM
Program 2XME nie był dla mnie wyrzeczeniem, a wręcz błogosławieństwem. Nie musiałem jeść 5 posiłków dziennie i intensywnie ćwiczyć wylewając tony potu! 3 posiłki dziennie, plus ulubione desery 4 dni w tygodniu! Pomyślałam - Czemu nie spróbować?! Na starcie ważyłam 68kg, po 8 tygodniach już tylko 60 kg! Jestem żywym dowodem na to, że nie trzeba spędzać wielu godzin na siłowni, biegać czy wysilać się w jakikolwiek sposób by uzyskać satysfakcjonujące i kobiece proporcje!
Szymon Doktor, Doradca Finansowy
Obfite posiłki 3 razy dziennie, ponad pół tabliczki czekolady/duże piwo/kawał szarlotki lub sernika nawet 3 razy dziennie przez 4 dni w tygodniu i w przeciągu 4 miesięcy człowiek robi się o 18 kg lżejszy, rozmiar garnituru zmniejsza się z 60 na 52, a na zakończenie lekarz stwierdzający, że tak modelowych wyników badań dawno nie widział.
Bartosz Wogórka, Menadżer i Konsultant
Nie lubię treningów cardio, biegania, pocenia się, nudnych ćwiczeń – bardzo ucieszyłem się gdy okazało się, że do wyznaczonego celu wystarczą mi tylko dieta i treningi siłowe. Jadłem 3 sycące posiłki dziennie + deser lub lampka wina w wybrane dni. Ćwiczyłem z ciężarami 2-3 razy w tygodniu, po 45 minut - bez potu, zmęczenia, nudy. Rezultat? Po 3 miesiącach schudłem 11 kg i zrobiłem miłą dla oka a przede wszystkim dla samopoczucia rzeźbę.
Magdalena Rymaszewska, Kierownik Działu Handlowego
Po trzech miesiącach stosowania diety redukcyjnej skomponowanej przez Tobiasza i Agnieszkę, udało mi się osiągnąć zamierzony rezultat (dwa rozmiary mniej!). Niewielka liczba smacznych i sycących posiłków oraz liczne desery znacząco ułatwiły i uprzyjemniły przestrzeganie diety. Po stopniowym powrocie do normalnego (w miarę zdrowego) żywienia waga praktycznie nie drgnęła, nie wystąpił efekt jojo, a dietę zakończyłam ponad rok temu.
Ryszard Chmura, Prezes Zarządu PromoHolding
Program 2XME w 100% spełnił moje oczekiwania, a efekty jakie uzyskałem w 3 miesiące były niesamowite. Obwód pasa zmniejszył się o 10cm, a waga spadła tylko kilka kilogramów co oznacza, że nie tylko spaliłem sporo tłuszczu ale zyskałem też trochę masy mięśniowej. Dodam tylko, że trening siłowy wykonywałem jedynie 2 razy w tygodniu. Polecam programy żywieniowo-treningowe Tobiasza i Agnieszki, szczególnie osobom zajętym, nie mających czasu i chęci na gotowanie oraz spożywanie ryżu z kurczakiem 5 razy dziennie.
Dawid Kępa, Prawnik
Dieta oparta na niewielkiej liczbie posiłków znakomicie wpisała się mój rytm dnia. Sprawę ułatwiło włączenie do diety licznych deserów i niewykluczanie z niej potraw i napojów popularnie nie utożsamianych z odchudzaniem. W przeciągu 4 miesięcy straciłem 14kg i aż 23cm z pasa, doprowadzając mój brzuch do wyrzeźbionego sześciopaka. Te znakomite efekty osiągnąłem nie wykonując ani jednego treningu!
Karolina Piątek, Przyszła Zawodniczka Bikini Fitness
Jedynie trzy posiłki dziennie, niemal codzienne desery oraz brak treningów cardio było dla mnie początkowo sporym szokiem. Z czasem okazało się jednak łatwym i stosunkowo przyjemnym sposobem na osiągnięcie skrajnie niskiego poziomu tkanki tłuszczowej. W porównaniu do włożonej przeze mnie pracy efekty są zaskakująco dobre.
Joanna Wiecha, Project Manager
Borykając się z otyłością korzystałam z usług różnych centrów dietetycznych, klubów fitness i trenerów personalnych. Czasami nie miałam żadnych efektów, a czasami udawało mi się w niewielkim stopniu obniżyć wagę ale było to okupione ogromnym wysiłkiem. Dopiero współpraca z Tobiaszem i Agnieszką przyniosła wymarzone i co najważniejsze trwałe efekty. Schudłam 30 kilogramów, nie musiałam nic ćwiczyć i praktycznie codziennie jadłam swoje ulubione słodycze.
Michał Gładysz, Księgowy
Nie da się będąc laikiem po prostu uwierzyć, ot tak na słowo, że można nie być cały czas głodnym, można nie spędzać wielu godzin na treningach, ba można jeść ulubione desery i ... chudnąć. Zachęcony przykładem znajomych spróbowałem. Jakże miłym zaskoczeniem by fakt, że to działa!!! I to jak działa, pierwszy raz odkąd sięgam pamięcią ważę tyle ile chcę, czuję się świetnie i nie wiązało się to z żadnym nadmiernym wysiłkiem. Teraz ja stałem się żywym dowodem na skuteczność programu 2XME i gorąco polecam go każdemu